Annelies naar de andere kant van de wereld - Reisverslagen van Annelies Lap - WaarBenJij.nu Annelies naar de andere kant van de wereld - Reisverslagen van Annelies Lap - WaarBenJij.nu
Annelies naar de andere kant van de wereld

Vanaf 6 maart vertrek ik voor 3 maanden naar de andere kant van de wereld, spannend!
Ik begin mijn reis in Nieuw Zeeland, na 6 weken reis ik door naar Australië waar ik ongeveer 5,5 weken blijf. Tot slot, omdat ik er toch ben, kijk ik nog even 2 weekjes op Bali!

Recente Reisverslagen:

19 April 2016

Adventure NZ part 4: the last days in NZ

05 April 2016

Adventure NZ part 3: from North to South

21 Maart 2016

Adventure NZ part 2: the north and east coast

12 Maart 2016

Adventure NZ part 1: the upper north
Annelies

Actief sinds 01 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2854

Voorgaande reizen:

08 Maart 2016 - 08 Juni 2016

Annelies naar de andere kant van de wereld

Landen bezocht: